Loyal to no one.

Ja nu är det stor städning av köket. Kan ju inte lämna hemmet typ så det är väl lika bra jag gör nytta här :)
Köket kommer att skina efter att jag och cilit bang är färdiga!
Längtar till Caisa har blivit bättre , så att jag kan fara o träna, gå ut o gå.. Ja bara lämna hemmat utan att måsta ordna hund vakt.
Vågar inte lämna henne själv nu, även fast jag kan sätta på henne kragen, men tänk om det skulle hända något när jag var borta..

Nu när jag städar så lyssnar jag på Dropkick murphys, det är en glad musik :)
Och tänker på öl gör jag då också ;)
Snart , ska jag gå ut på krogen , kanske i helgen.. eller nästa.. Får se =)
Blir troligtvis helgen efter den här.

Nu ska jag fortsätta. Ses.








"Well I saw you with your hands above your head
Spinning around, trying not to look down
But you did, and you fell, hard on the ground
Then you stumbled around for a good ten minutes
And I said I'd never seen anyone look so dumb before
And you laughed and said I still know how to turn you on though"
/Maria Mena



Kommentarer
Postat av: Jessica

Men GUD vilken söt hund du har i headern till vänster! Vad är det för ras? =)

2010-03-15 @ 11:27:32
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0