Let go.

Ligger i soffan med Caisa o glor på mtv, känner mej slö idag.
Har nog andra gradens baksmälla :p


Funderar ibland på när i helvete jag slutade bry mig om mig själv, vad jag vill och hur jag känner?
Hur kan det komma sig att jag sätter alla andra och andras känslor framför mig själv jämt?
Det är som att det blivit viktigare att alla runt om mig får som dom vill, bara dom mår bra så.
Och till en viss del går det ju att ha så. Men inte fullt ut.
Jag måste slå mig fri från det som tynger mig..
Jag måste få gå det hållet jag vill, och göra de jag behöver.
Jag vill bara ha det livet som är menat för mig, och det är inte de jag lever just nu.
Måste sluta isolera mig och stänga in känslor jag har inom mig.
Annars kan jag nog gå sönder lite.








Kommentarer
Postat av: Micaela.

Ja Sanna du får inte glömma bort dig själv.. du är viktig också!

2010-03-29 @ 10:38:54
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0