Friday..

Tja ba !! :)

Sitter och dricker kaffe (som vanligt) Och lyssnar på härlig musik (så klart)
Cranberries med Ode to my family för tillfället.
Har hunnit betala räkningar och prmonerat med hundarna, nu sotter jag och väntar på att klockan ska gå.
Klockan 11 ska jag möta upp Maria inne i stan , ska verkligen hålla hårt i mina slantar jag har kvar.
Får inte handla något.

Min bror Tobias åkte ju till England i Onsdag,  och han har fortfaranade inte hört av sig!?
Hallå, skärpning. Jag blir ju orolig. Men antar att han inte haft tilgång till någon dator ännu..
Men hoppas på att han hör av sig idag. Skickade ett sms till honom i natt när jag vaknade upp vid 3 tiden och sa att han MÅSTE höra av sig.

Det känns lite tomt när han är borta faktist, man brukar ju alltid höra honom sjungandes någonstans här i huset. Well, 3 veckor går ju rätt så snabbt  ändå , så snart är han hemma igen! :)

Mathias han ska nog sova borta hos tjejen hela helgen , så det blir tomt här hemma..
Vet inte vad jag ska göra ännu, funderar ju på att dricka vin, som jag funderar på varje helg med det blir aldri av..:)
Men inga utav mina tjejor ska ju festa , nog för att jag har andra att festa med ändå :)  Äh , jaja .
Vi ser väl.


Ne nu ska jag ta och städa o diska lite så tiden går snabbare. See U.






Jag och Geisha 2009


Kommentarer
Postat av: liz

Sv: Joo men det skulle vara bättre om hon hamnade på rättpsyk för då kommer hon inte ut något.

Hmanar hon i fängelse kan det kanske bara bli 10 år och sen kommer hon ut igen.

2010-03-26 @ 09:42:19
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se
Postat av: Marcela

Vi kan ju dricka en annan helg! :)

Längtar tills Mikka också kan förtära! :D

2010-03-26 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0