:)

Godmorgon!

Nu ska jag snart iväg och träna , ska baar göra i ordning för hundarna
Dom ska ju matas och promeneras först.
Är jävla glad att jag äntligen kommit igång med träningen, även fast det kan kännas jobbigt att stiga upp så här tidigt på morgonen, så är det skönt när man väl är där, det är inte så mycket folk denna tid heller :)
Ska på nå meningslöst KAM möte idag också klockan 10. så tänkte träna fram tills dess.
Tiden går rätt snabbt när man är där.
Hoppas jag slipper gå hem bara ;p

Caisa är super sprallig idag,  hon står här nedanför mig och gör sina dance moves och viftar på svansen.
Bra att hon vaknat på den snälla sidan idag :) Tror hon försöker smöra till sig hundmaten som står här på bänken på svällning :)
Har inte sovit skönt i natt kan jag lova. Somnade i soffan, som vanligt.
Och vaknade av att caisa hade bestämt sig för att mysa mer sig mellan benen på mig. Eh, lät lite konstigt de där, men ni förstår nog vad jag menar :) Så iaf så hade jag typ ingen plats alls. Hon är ju inte så liten längre.
Sen så villa Kara ut klockan 5 , börjar nästan bli van vid det nu. Så då står hon o skäller på mig.. Suck.


Fick höra en sak igår, som gjorde mig väldigt upprörd, men samtidigt så besviken.
Önskar man kunde skaka lite vett i vissa människor som verkligen gör allt för att förstöra sitt liv.
Vakna upp!!! Men vet samtidigt att det går inte, har försökt så länge nu.
Hon tänker aldrig på konsekvenserna.
Är bara rädd att en dag få ett samtal...ett hemskt samtal där någon berättar att hennes lilla kropp inte längre orkade.
Älskade vän, jag vill bara att allt ska gå bra för dig.


Nej nu är det nog dax, hundarna ser hungriga ut och mina bröder måste upp! :)
See U.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0