Another day...

One kiss from you and I'm drunk up on your potion...







Måndag idag. Hade tänkt träna  , men känner mej lite sliten en i fredags ännu, så det blev en timmas promenad med Caisan istället. Hon blir som en liten fjant när man är ute o går längre promenader med henne, hon tycker att allt är sååå läskigt. Men när man är hemma så tror hon att hon är coolast i världen.
Ja hon är ju lite som hon är ja :)
Men go det är hon. Nu ligger hon helt utslagen i sin bädd. Nöjd o belåten.
Ska ta de andra två tjejorna på en lång prommis också, blir svårt att gå med alla 3 eftersom Caisa o Geisha är så himla starka.. Jobbigt liksom!  Och jag är så svag och har haökiga skor så jag åker bara efter.. Kan ju bli lite tokigt om dom båda skulle bestämma sig för att dom inte ville lyssna på mig.
Men snart är jag stor o stark  ;p

Känner mej lite hungrig. Men nu bantar jag igen ! Hö hö. Jojo bantare!
Så ska vänta fram till lunch, o då får de bli en shake eller en tallrik soya mjölk med Musli. Får se.
Aaa..

Sen så funderar jag på att gå och sola idag men ja vät inte , känner mej typ snål... Jag har ju slösat mer pengar än vad jag få. dumma dumma jag.


I love Angus and Julia Stone iaf. Så att ni vet. Yep.

Ja ja vi ses.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0