Super size.


Idag gick Mathias ut 9an!! :D Släpade mig till kyrkan trotts min feber.
Grattis älskade bror, är så stolt över dig :)
Nu är det dax för gymnasiumet! :)
Gick på ainas o käkade kul glass efter de! Götta :)




En liten o söt Mathias :)



Nu ligger jag hemma i soffan och tycker synd om mig själv. Febrig o jävlig. Har haft dåliga dagar denna vecka.
Inge bra, o inge kul. Hoppas det vänder snart ., men det tror jag!



Tittar på super size me just nu. Crazzziii..Tänk om man skulle ställa upp på det där.
Att frivilligt käka skräp mat och bli super fet. Tänk om man inte kan gå ner det igen? Jobbigt läge.
Vore sweet om man kunde äta vad man vill jämt, utan att lägga på sig :)
Då skulle jag nog käka Calsone med tonfisk rätt ofta :)
Lätt den godaste pizzan!

Borde förresten försöka äta något.. Men det är inge gott o äta när man är sjuk :/
Mår sen lite illa också . Så middagen får väl vänta.

Väntar på att Jonas ska komma hit och Hämta Caisa o Geisha , så får han ta med dom på en lång prommis.
Får så dåligt samvete när jag inte kan ge dom en långis prommis idag.


Ne , bye.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0