Ooooooj

Nu kommer den igen.. känslan av osäkerhet och velig.
Alltid samma sak.
Bara tankar och funderingar.
Jobbigt va!

Ligger och kollar på Animal Planet , på djur polisen. Det är så hemskt hur vissa behandlar sina djur.
Blir både arg och ledsen!

Men snart börjar Gorilla skolan , det är också bra!
haha, vilken nörd jag är ;)

Min feber är iaf äntligen borta! Nu är det bara ont i halsen som ska försvinna också.
Sen skulle jag vilja ha tillbaka min aptit och och kunna röka och dricka kaffe utan att det smakar skit också.

Har även förlorat 15 timmars arbete i hgelgen pga av att jag var sjuk.
Det suger. För jag behöver verkligen alla pengar jag kan få..:/
Hoppas jag får mer jobb nu i juni månad, så att jag har något att leva på i Juli månad!
Jag och mikka ska ju förresten troligtvis till Pdol :D
Håller tummarna på de iaf :)

Nu ska jag se mitt ap program.


Ciaoooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0