Min bästa tjej!!

Micaela Enberg, min allra bästa tjej!
Skrev en sån fin sak till mig idag, eller hon skrev något som verkligen träffade rätt .
Hon känner mig så bra, nästan bättre än mig själv.
Jag blev tårögd, när jag äntligen förstod vad jag behöver göra för att bli lycklig,
och inte må dåligt hela tiden. Ibland gör man allt i jakten på lycka o kärlek.
För det här har verkligen varit något som orsakat min stress och mitt depp.
Jag älskar dig sååå mycket !!

Önskar ibland att allt var enkelt. Men vem gör inte det.
Önskar att jag inte behövde såra människor pga av att jag är så förvirrad i mig själv.

Thats life helt enkelt!

Nu ska jag o tjejerna gå ut i skogen så jag får fundera lite och slappna av.
Ja, i skogen känner jag mig fri.




Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Men sötunge!!

2010-06-22 @ 15:12:07
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0