Instängd.

God morgon!

Här var det dåligt uppdaterat. Men jag har inte haft så mycket att skriva.
Jag mår fortfarande inge vidare,
känns som om att jag är en sur och bitter äldre kvinna instängd i en ung tjejs kropp.
Och det känns inte bra kan jag ju lova.
För någon vecka sen tog min kropp en hel omvändning.
Har stressat som fan den senaste tiden , ochär nog rätt slut efter det.
Önskar att jag hade en stuga, i skogen. Vid en liten sjö.
Då skulle jag bo i den i någon vecka. Känna lugnet och njuta av naturen.
Bara jag och mina hundar , utan tv , dator och mobil.
Jag vet , skulle vara jobbigt för mig första tiden :p
Men tror att det varit skönt också.
När jag bodde i spenien så bodde vi uppe i bergen, mitt i naturen, utan tv dator och telefon.
Det var helt underbart faktist. Lättare än vad man kan tro.
Hade bara en massa hundar runt om mig! Underbart :)

Har väl inte hänt så mycket i familjen Hedmarks liv egentligen.
Tobias och Mathias har börjat sommar jobba , och även jag.
Kul attt dom får smaka på det riktiga livet! :)
Mathias fick sig inte in på linjen han valt , var så många som hade sökt.
Så han kom in på andra valet , som är speed.
Också en idrotts klass. Men mest "hockey killar" , och han är ju fotbolls kille.
Och det ska tydligen vara ett problem? :)

Han är väl inte så glad över det, och jag förstår att han är nervös eftersom han inte känner någon.
Men jag hoppas att han ger det en chans!
Han är en social och rolig kille så han ska inte ha några problem med att skaffa vänner :)

Vad som händer för Tobias efter sommaren , återstår att se!
Men jag hoppas att han väljer att resa ett tag. Det skulle göra honom gott.
Man utvecklas så mycket som person när man gör det.
Önskar själv att jag hade rest mer innan jag skaffade mig en massa hundar.
Nu är jag fast här några år framöver, men jag klagar väl inte. Älskar ju mina hundar.
Tycker att alla borde resa mycket, passa på medans dom är unga och inte har någon som håller dom kvar..:)
Familjen finns alltid kvar här när han kommer tillbaka. Även fast det skulle bli tomt utan honom.


Nu ska jag väcka Mathias och sen badda Caisas tassar.
Hon har fått en sån klåda på två tassar.
Tror det kan vara svamp.
Hon har badat mycket och haft fuktiga fötter.
Sen gnager hon en massa på dom. Det kliar väl.. + 1000 mygg bett. Myggorna är extrema i år.
Men det har blivit bättre! Har köpt något som heter ProbOil som man ska massera in varje dag,
hon gillar det inte!

Jag jobbar kväll, och börjar inte förän 16, så ska försöka få lite gjort här hemma.
Om jag lyckas bli pigg någon gång. Vädret gör mig trött! Bara regn o mulet idag :(


Sen , borde jag även prata med någon..



Ses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0