flänn flänn..

Fortfarande lika sjuk.. Om inte värre.
Min normal temp ligger på ca 36, och imorse hade jag 39,8.
Jag trodde seriöst att jag var nära döden.
Jag brukar ju inte vara sjuk så ofta.
Och det var länge sen jag hade feber. Ja, flänn flänn! :)

Sitter i soffan under ett täcke och en filt och dricker ört te med honung, min hals är väldigt ond också.Orka liksom.
På tvn är det om det kungliga bröllopet. Seriöst , vem fan bryr sig??!
dom har liksom stängt av halva stockholm för deras skull.
Jag skulle skämmas.
Ja men visst , det är ju historiskt det som händer , men ändå!
Jag kommer nog aldrig ha ett sådant bröllop :)
Fast jag kommer nog aldrig ha något bröllop överhuvudtaget.
Förlovning är okej, men tror faktist aldrig jag gifter mig.



Igår såg jag en film som hette Solomon Kane, den var helt okej faktist.
Fast skulle ju inte se den igen.
Och idag ska jag kanske se Alice i underlandet :) Den tror jag är bra! :)


Nu ska jag sova lite till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0