Drömmer mig bort..

Jag kom o tänka på en sak idag. Att jag verkligen Älskar mina hundar, alla hundar.
Jag kommer alltid att ha hundar runt om mig.
Och någon dag ska jag ha en kennel.
Låter som en lill tjejs drömmar, men det är så jag vill ha det.



När jag bor bra , har en fast inkomst , körkort och känner mej redo, ska jag ha en kennel.
En bra och seriös kennel med friska och fina hundar.
Jag blir så facinerad när jag sitter och googlar runt lite och hittar en massa fina seriösa kennlar.
Jag blir faktist lite avis, och önskar att jag var en av dom.

Det ska jag. Låter löjligt i vissas öron kanske...Men det är en utav mina drömmar!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det finns evig kärlek.

Nog finns det många som håller ihop enbart för att dom hållit ihop så länge.

Men det händer ibland att man ser gammeln som fortfarande är kära. Det händer:) Va inte så negativ, man får rynkor av sånt!;P



Jag tycker att du ska starta en Kennel:)

2010-06-21 @ 11:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0