alltsåååååååååå..

Höll på att brinna av imorse när jag steg upp, hade otroligt dåligt humör. Kanske vaknade på fel sida?
Är så less...

Fast torkade oboy , juice, mat fläckar , Kläder och gympabagar överallt, skor, blöta handdukar, disk ,
hund hår,  skällande hundar. Samma sak nästan varje morgon.
Vaaaaaaaarför är det så svårt att ta bort efter sig?
Jag vill ha ordning och reda , fint o städat. Önskar mina bröder kunde förstå det också.
Känner mej som en gnällig tant. Men så är det bara.

Sen så måste jag ju givetvis ta bort allt innan jag kan sätta mig ner och ta morgonkaffet och ciggen.
Får liksom ingen ro annars. Så då hinner jag bli ännu mer förbannad.
Jobbigt va? Och allt detta kommer på sån kort tid. Är det under natten ,
eller missar jag det bara när jag går och lägger mig?

Sen har vi skit dåligt väder och jag har ont i ryggen och träningsverk i kroppen.
Skit dag.

Hoppas Mikka o Minna kommer snart , så jag får träffa min lilla tjej.
Då blir jag nog på bättre humör.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0