Right as Rain.

Godmorgon!!

Har just druckit kaffe o käkat en tallrik med soyghurt och dinkel musli med torkad frukt! GOTT!! :)
Saknar att ta en cigg.. Skulle kunna offra en kroppsdel för att få känna smaken av en gul blend.
Hur ska jag klara detta!!?  Försöker kontrollera mitt monster humör på bästa möjliga sätt.
Men kan ju säga , att helt ärlig. Så är det nog inte kul att vara min vän just nu.
Och när jag blir nog arg så slutar det oftast med att jag börjar gråta? Öhm.. Okej.

Ska iaf snart hoppa in i duschen  och göra mig klar för en liten tripp till Umeå.
Ska bli sjukt nice att komma bort över dagen , kan lova att jag behöver det.
SKa shoppa lite,  och kolla efter Minnas dop present. PANIK. Det är ju på söndag.
Då ska jag stå där framme , framför allt folk.. Lite nervöst.


Har tänkt och tänkt för mycket de senaste dagarna, Mina hjärna har varit i högvarv.
Har iaf tagit ett beslut. Det känns rätt. Hur det kommer att gå, ja.. det återstår att se.
Men jag är inte rädd. Lite nervös kanske , men jag känner mej ändå glad .
Jag vill inte se det som att jag är självisk, eller kanske är jag det?
Men någon gång måste man ta konsekvenserna för de man gör.
Eller det där låter kanske fel..

Jag kan inte fly från det den här gången. Och allting som händer har en mening.
Och jag vet att jag kommer inte att ångra mig!


Vill tacka mina älskade vänner som ställt upp för mig , lyssnat på mitt prat och gett mig tips o råd.
Tack!! Ni är det bästa! Vad världen skulle vara trist och tom utan er.




I've made up my mind,
No need to think it over,
If i'm wrong I aint right,
No need to look no further,
This ain't lust,
This is love


If i tell the world,
I'll never say enough,
Cause it was not said to you,
And thats exactly what i need to do

I'd build myself up,
And fly around in circles,
Wait then as my heart drops,
and my back begins to tingle
finally could this be it




Kommentarer
Postat av: liz

Vet hur det är gumman . jag höll på att bli galen då jag slutade röka och i ena stunden är man förbannad och hatar hela världen sen andra så gråter man.



Men du är stark gumman så du klarar det här!

2010-07-06 @ 11:53:40
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

De kommer att gå så bra :) Du kommer inte att ångra dig :) vi finns här för dej :)

puss

2010-07-06 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0