I dressed up in armour.

Godmargon!! Eller Godmorgon.. menade jag.

Mamma var hos mig i natt , hon satt på säng kanten och strök mig i håret.
Hon sa massa kloka ord och berättade att hon var här med mig och att jag inte skule vara rädd.
Det var så konstigt , för jag kunde inte prata. Jag bara låg där.

Jag ville aldrig vakna. Det var en bra dröm.
Men bara en dröm...

Igår jag var jag ju i Umeå, hade det toppen! Det var så skönt att komma bort , och stänga av för en stund! :)
Shoppade doppresenter till Minna , och en lila randig dress åt henne.
Sen två tröjor till mig själv. En på myrorna och en på H&M.
Jag är nöjd med mina köp! :)
Var en på en as ball butik opckså, bara snygga kläder och skor.
Sen hade dom rea på allt, fanns massa par fett snygga adidas skor,
men antingen så var dom förstora eller för små :(
Det sög. Sen hittade jag ett par snygga nike skor , vita med högt skaft, men det var samma sak där :(
Måste kolla om jag hittar något här idag, om jag inte drar till Piteå i veckan kanske?



Idag ska jag ner på stan en sväng , i regnet.
Ta en fika, sen hem igen till städning och tvätt!


see u.




"My nerves are out of steel and my heart out of stone.
Kisses won't stick and like water praisings run off of me."






Kommentarer
Postat av: liz

Det sägs ju att de döda besöker en i drömmarna för att oftast lämna ett budskap och meddela att de har det bra:) Så hon var med dig fast det inte var verkligt

2010-07-07 @ 11:52:09
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0