Grow up.

Ja , nu är det dax att växa upp. Men jag kommer aldrig att göra det helt och hållet!
Jag är ju som Peter pan, eller hur mikka ;) Kommer alltid att vara lite barnslig.
Men , lite kommer jag att växa upp ändå.
Det är ju inte så farligt som det låter, bara för att man växer upp så beryder det ju inte att man slutar leva.

Idag har jag haft en jobbig morgon , mått illa som tusan. Men det har börjat lugna sig lite nu.
Har just tagit en dusch och piggnade till rejält!
Dear shower, skulle nog kunna stå med dig hela dagen.

Funderar på att kanske kolla upp underskötelske utbildningen , igen.
Har funderat på det många gånger.
Men , lika bra att ta det seriöst och göra något åt de snart? Kommer ju aldrig att få jobb annars.
Men , nu är det ju så här att jag funderar ofta på att skaffa mig en utbildning, men gör liksom aldrig något åt saken. Har inte haft nog med motivation. Men nu har jag nog det.


Igår hade jag det tok mysigt med Micaela och Maria. Vi cyklade in till stan , for på hemma kväll och hyrde film, the messenger ( Den sög typ) Jävla lång tråkig film. sen köpte vi karra.
Mös ner oss i soffan hos mig , snackade en massa skit osv.
Sen fick jag även mysa lite med Minna när Nils kom för att hämta Micaela och Caisa fick busa av sig med Lennart.
LÄngtar tills vi ska ha våra sena cykel turer och käka pizza, samt tjej middag på olles.


Det blir kanon!!

Snart trästocks också, ÄNTLIGEN!! Och jag hoppas dom inte ringer ut mig för jobb då, och gör dom det , så ska jag fan stå på mig och säga nej!

 Tjo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0