Farväl..

Att sluta röka gör mig till ett monster.
Alltså, det gåååår inte! Jag kommer ju att mörda alla i min närhet.
Jag vill gråta. DEt är ju så gott.
Men så fruktansvärt dyrt. Jag skulle spara in 1500 i månaden om jag skulle sluta röka.
Och det är pengar jag behöver. Va fan , ska det vara så dyrt för! :(

Vi ser ut att få en fin och solig dag idag iaf :) Jag ska klippa gräset och kratta skrot o hund skit :p
Kan nli en del ibland när man har hundarna lös på gården. Äckligt va?
Känns så jävla nice att vara ledig idag. Men lilla kropp är trött o slut! :) Sjuk tränoingverk i ben o rumpa! Aj aj!

IKväll bli det bio!! Äntligen. Kommer förmodligen att förälska mig i någon utav killarna i filmen, det är Eclipse vi ska se. SÅ gissa om man kommer bli sugen??? :p

Nej men nu ska jag ju faktist.
göra nå annat.



Btw , jag är inte orättvis, kanske lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0