Falla fritt!

Godmorgon, vill gärna skriva att jag sitter och röker en cigg med en kopp kaffe.
Men då skulle jag ju ljuga, jag käkat honungs melon idag.
Lyssnar på Melissa Horn , hon är bra. Och hon kommer till trästocks.
Underbart.
Nu är det bara en vecka kvar ungefär! :)


Jag känner inte för att skriva så mycket egentligen.
Är rätt trött o slö.
Men ska ändå städa o tvätta lite.
Som jag gör varje dag. Alla dagar ser likadana ut. Städa, tvätta , hundar.


Men , jag har bestämt en sak! Hittade på google igår när jag sökte info om fjällvandring.
I ammarnäs finns det ett ställe där dom har en massa islands hästar och så kan man fara på fjällritter.
Jag SKA göra det. måste göra det.
kommer att bli en riktigt fin upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Jag vill hellre rida på vintern, det såg mycket finare ut då:)

2010-07-14 @ 11:49:19
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0