Visste ni att...

att jag vill - Operera näsan
att jag har - En förstor grön herr pyjamas på mig när jag sover.
att min senaste kyss - Var flera månader sen.
att jag lyssnar mycket på - Ane Brun.
att jag funderar På - Att flytta ibland.
att jag pratar – Mycket med mig själv.
att jag inte gillar – Bortskämda människor.
att min första riktiga kyss – Var i en skol korridor i 6an med en kille som heter Simon.
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte vet något om.
att kärlek är –  Nästan omöjligt.
att jag gillar – Popcorn med ketchup.
att jag alltid kommer att – Ha hund.
att jag är förälskad i – Ingen just nu.
att sist jag grät var – För en vecka sen.
att min mobiltelefon är – Lite knäpp, och borde lagas.
att när jag vaknar på morgonen – Dricker jag kaffe o tar en cigg under fläkten.
att innan jag går och lägger mig – Ger jag alla hundar en godnatt puss.
att idag har jag – Tänkt vara med Micaela.
att jag just nu tänker på - Vad jag egentligen borde göra med mitt liv
att i kväll ska jag – Se skräck film.
att i morgon kommer jag – Fortfarande fundera på vad jag borde göra med mitt liv.
att jag hoppas – Att jag blir nöjd med mig själv någon gång.
att jag verkligen vill - Börja träna.
att jag är rädd för  - Att misslyckas med att ta hand om mina bröder.
att jag aldrig -  Varit så förvirrad som jag är nu.
att jag ljög senaste -  Igår.
att när senaste jag sårade någon var - Bland det jobbigaste varit med om.

Hela sanningen.





Kommentarer
Postat av: tessan

det var intressant :)

tror jag måste sno den där listan om det e okej?

2010-01-30 @ 12:32:06
URL: http://superviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0