Stairway to Heaven

Godmorgon!

Jaha, imorse vaknade jag 06.50, Pigg!! Hur kan det komma sig? Somnade iofs rätt så tidigt igår kväl, var sjukt trött. Hur kan det komma sig när man gör absolut nol om dagarna? Förutom några promenader med hundarna.

Tog med Caisa på en lite längre promenad igår, för lite miljö träning. Hon fick bland annat se en traktor och en lastbil.
Det gick bra, lite nervös var hon väl, men det är väl lite bra? Vill inte att hon ska gå för nära de där stora brummande sakerna.


Har tänkt på mamma mycket  de senaste dagarna, jag saknar henne. Klarar knappt av att se henne på bild, Har inte ens kunnat läsa bloggen min bror har gjort åt henne just efter att hon gick bort. Där han skrivit varje dag om hans känlor och hur det går för honom , och oss. Är väl kanske lite rädd för att bryta ihop om jag läser den. Det är så svårt.
Känner på något sätt hennes närvaro rätt så starkt ibland, vet att hon är den vackraste ängeln, och att hon vakar över mig och mina bröder.



As I look back on my life
I find myself wondering.....
Did I remember to thank you
for all that you have done for me?

For all of the times you were by my side
to help me celebrate my successes
and accept my defeats?

Or for teaching me the value of hard work,
good judgement, courage, and honesty?

I wonder if I've ever thanked you for the simple things...
The laughter, smiles, and quiet times we've shared?

If I have forgotten to express my gratitude
For any of these things,
I am thanking you now....
and I am hoping that you've known all along,
how very much you are loved and appreciated.





Älskade ängel, Jag saknar dig.







Nu ska jag ta tag i städningen här hemma, så jag får nått gjort.
Sen kommer Maria och lilla freja , Och vi ska gå på en lång lång promenad! KOmmer bli härligt!
Hörs sen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0