Söndag.

Då var denna helg slut, äntligen.

Har på något sätt börjat tycka att helgerna är lite små jobbiga.
Jag saknar mina vänner lite som jag nästan aldrig träffar längre, lite tråkigt tycker jag.
Vet inte om det beror på att alla är i förhållanden o skaffat familj?
Vad hände med mig då? Jag som är älst utav mina närmsta vänner, inte för att jag ogillar läget som singel o utan barn, tvärtom. Jag trivs jätte bra med det. Förhållanden blir mest bara knepiga. Och någon blir oftast sårad. Sen klara jag inte riktigt av den här känslan att känna mig fångad. Jag vill vara fri, jag kan inte ta hand om förhållanden, jag vill inte o har int tid just nu.

Men ibland kan man väl känna nåpgon slags press. Men det kommer när det är menat,  jag är trots allt bara 25 år.
Behöver inte stressa i något. Har ju hela livet framför mig.
Jag har ju mina bröder och mina hundar att ta hand om nu, det räcker för mig : )
Är väl bara mina vänner jag saknar.

Nu sitter jag och dricker första kaffe koppen, tog en liten sov morgon idag, till halv 9. Det var skönt.
Såg 2012 igår, grym film. Men man började ju tänka en del, o nojja upp sig lite. Tänk om det är så, att 2012 ska jorden gå under. Och att ett speciellt folk vet, men inte säger något til resten av världen?
Liksom, vad gör man den dagen det händer?
Jag skule ju knappast få tag i en sån där miljard biljett de sålde i filmen. Ja jaaa.


Jag känner mig lite tom i huvudet och vet inte vad jag ska skriva.
Geisha o Caisa busar runt i köket som dårar.
Och av någon anledning så fösöker dom tränga in sig under min stol.
Dom ryms ju inte två där, snart ryms ju inte en Caisa där.
Nu väger hon 15 kg. Hon har blivit så stor o fin tjejen min.
Har tänkt träna lite med henne idag.


Alltså det här inlägget blev ju mest en bara massa svammle,
jag förstår knappt själv vad jag skrivit. men, nu är det så.
Bye.





Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Jag har redan hunnit byta den:)



Man får ju nästan ångest av att läsa att du tagot sovmorgon, till klockan halv nio!!;p

Jag är uppe tidigt då!! Fast du kanske får sova på nätterna:)

2010-01-18 @ 15:19:39
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0