Love and misery

Idag fick jag äntligen mitt efterlängtade skadestånd!! 6800 kronor, Var ju egentligen inte så mycket med tanke på att min näsa kommer att vara lite sne resten av mitt liv. Lite irriterande.
Men, det går ju alltid att göra något åt, om man skulle låta en kirurg ta hand om den över en dag. Men vi ser väl hur jag gör med det. Har aldrig varit särskilt nöjd med min näsa.. O efter den smällen vart jag ännu mer missnöjd. Komplex.

Hämtade även ut mina kläder jag beställt från Nelly, vart  rätt så nöjd : ) + 1 par skor, knall blå pumps med kil klack, me like!!! Men måste  öva lite på att gå i dem, är ingen hejjar på de här med höga klackar, kan väl bero på att jag oftast vandrar runt i sneakers.


Och Caisa, min lilla Sötnäsa har fått öron inflammation + utslag här o där på kroppen, men de där med utslagen beror nog på att jag bytte foder, dålig ide. Så ska byta tillbaka till de vanliga igen!
Och imorgon ska hon till Djur doktorn o få sig nå öron droppar så hon blir helt frisk!
Hoppas bara det inte blir nå slags kronisk öroninflammation som Geisha har. Fruktansvärt jobbigt.











Sen så, vet jag väl inte vad jag mer ska skriva för tillfället.

Finns många saker som är jobbigt.


Ska snart ner på stan o bränna lite pengar, men inte allt. Bara lite ;p

Ciao.






Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Det vore ju så himla typiskt om Caisa skulle ha samma som Geisha, så otur kan du ju bara inte ha!



2010-01-21 @ 00:12:11
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0