Linger with pleasure.

Idag är det onsdag, klockan är 10.06.
Sitter hemma under fläkten med en kopp kaffe och en cigg,
ur hög talarna hörs Ane Brun  med låten Linger with pleasure.
Alla hundar sover, det är så lungt och skönt.
Älskar dom här stunderna, när jag får vara själv, och allt runt om mig kan jag glömma för en stund.
Bara känna lugnet, det är så mysigt :)

Skulle vilja ha det så här i några dagar, skulle ha haft en liten stuga ute i skogen att fly till då och då, Jag hundarna , min dator, kaffe och cigg. Jag skulle trivas som fisken i vattnet.
Men jag har ingen sån stuga, tyvär.

Snart är helgen här igen, gud vad tiden går snabbt, man hänger inte riktigt med.
Blir nog lugnt, som vanligt. Man uppskattar inte helgerna lika mycket när man är arbetslös, alla dagar ser ändå likadana ut.

Idag har geisha varit så snäll och söt med Caisa, hon har tvättat henne o pussat på henne. Har aldrig sett henne göra så på någon annan hund, det gör mig sååå glas att dom äntligen kommer bra överrens. Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0