Let me tell you..

Har just plåstrat om Geisha som åkte på rejält med stryk av kara igår.
Min stackars lille tjej. Hon är nog mer ärrad än en  hund som varit med i massor av "kamper".
Nog för att hon får skylla sig själv ibland, hon är rätt kaxig.
Men karas tänder är som rakblad mot geishas känsliga skinn.
Huvva. Hoppas det inte blir några infektioner nu bara, har tvättat noga med Jodopax o hoppas att det läker fint nu.
Brukar göra det. Jodopax is the sheeit!
Hon verkar då må bra, har busat som en toka med Caisa hela morgonen.








Nu är det helg iaf, men vette fasen vad jag ska göra. Blir nog inge utgång iaf, tycker det är lagom med en gång i månaden. Och ska peppa upp mig inför den 26 när jag ska ut med Maria o Marcela : )
Fan vad jag längtar! Det kommer att bli en grym kväll, tror jag o hoppas jag! =)

Ska ta en kaffe kopp , och sen färga om mitt hår. Min det vanliga Mörk brun.
Rött funkar inte för mig. Thats it!

See u.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0