Its bigger than...

Då var det Fredag. Härliga helgen är här, eller? Nja.

Sitter o Lyssnar på Dead prez - Its bigger than hiphop. Me like! <3
Dricker en kopp lkaffe o funderar.
Vad ska jag göra i helgen? Ska jag dricka vin, gå ut på krogen och kanske ha kul?
Eller sitta hemma framför tvn med skräck film o godis?

Jag kan verkligen inte bestämma mig.
Men nackdelen med att gå ut ikväll, är att imorgon kommer jag att må skit! Baksmällor är inte att leka med, inte mina iaf. Dom är hemska.

Men att sitta hemma och fläska i soffan är ju inte så ball, eller mjo det är väl mys, men nu har jag gjort det varje helg , typ jäte länge. Är som less, behöver göra något annat. Och tyvär så har jag inge andra alternativ än film eller vin  just nu :p

Ska iaf ner på stan snart, kolla efter lite kläder, skor.. osv. Och framför allt en present åt min broder som 19 år imorgon!!? Insaine, jag fattar inte, han var ju nyss 14 och jag 21, jag hinner inte med. Vart tar all tid vägen?
 Ja ja, man blir äldre. bara att acceptera, även  fast de e' trist.

Min skalle gör lite ont, var ute och gick en runda med Caisa o Geisha nyss, i blött hår när vi har -10. Inte särskillt intelligent gjort av mig, men ingen som har anklagat mig för att vara intelligent heller??

Nej nu har jag inte så mycket mer att säga.
Ska väl snoka runt lite sen drar jag in till stan. Måste bara vänta på posten, tänk om min kofta som jag beställt har kommit... Lycka Lycka iasåna fall!!!

Ciiiaoooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0