I call you beautiful..



God morgon!!

Just nu sitter jag med min shake ( Choklad smak, så klart!) och en kaffe kopp,
Det är så gott tillsammans, och en bra frukost för de som inte har någon aptit på morgonen, tycker jag iaf : )
Caisa står nedanför stolen och gör sina moves, ser ut som att hon dansar zumba som Tobias sa, hon ä så lycklig på morgonen och när hon ska vifta på svansen så viftar hon liksom på hela rumpan.
De är väl sött!

Idag är jag sjuuuk! :/ Helt jätte snuvig , och slut i kroppen, jätte jobbigt igår när jag skulle sova.
Jo jag vet, det är så synd om mig.
Önskar att Frank Wagner var här och tog hand om mig, men icket! Sån tur han man inte.
Ser ut som ett vinterland ute på min gård, det ser fint ut. Men det är inte fint. Det är kallt o jobbigt, och kylan ska tydligen hålla i sig i några dagar enligt Fred. Jag vill utomlands till värmen!!!
Önskar jag kunde ta med min bröder o fara på en liten semester, skulle nöjja mig med en vecka.
Dom har ju aldrig varit utomlands heller :/
Jag borde kanske spara ihop pengar, o ta med dom på en liten semester, men det skulle ju ta såå lång tid att spara för mig. Sen är jag fruktansvärt dålig på det.

Lyssnar på ett live album med Chris Cornell. Helt underbart. Man skulle kunna drunkna i hans röst.
Skulle gärna vilja maxa upp volymen, men har en känsla av att mina bröder blir lite arga på mig då..

Maria , Freja och Micaela var här igår, det var mys!
Freja är såå liten o söt, när jag håller i henne så är jag så rädd att hon ska gå sönder.
Hon känns så skör. Bebisar är lustiga små grejer.  När hon tittar på mig med sina små blå fina ögon så msåte jag ju faktist erkänns at jag blir tok sugen på att skaffa barn. Vilken känsla alltså, en häftig känsla.
Men först behöver man ju någon att skaffa barn med också :p Blir svårt annars!
Får nöjja mig med att kramas med andras bebisar tills vidare! :)

Nej nu vill tjejerna ut. Så jag måste väl på med täckbyxorna osv nu då.

See u.









"Well you say its bad luck
To have fallen for me
Well what can I say to make it good for you
You wore me out like an old winter coat
Trying to be safe from the cold

Bad luck will follow you
If you keep me on a leash and
You drag me along"

/Chris Cornell - Call me a dog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0