Hey ho, Lets Go!

Ännu en dag to waste.
Vad händer för er i dag?


Jag har Galet ont i min hals, så jag ska försöka kurera den och tycka synd om mig själv, typ.
Med teh kanska, och honung, Jag har hört att det ska vara bra. Men vet inte. Det är väl inte ens gott?
Jag har ju faktist massa grönt teh hemma, som jag köpte när jag hade tänkt vara duktig och sluta drick så mycket kaffe. Tänkte att man kunde liksom byta ut de. Men jag har då inte ens öppnat paketet.

Drömde nå Mysko inatt.  Jag drömde att jag var ute och gick med Geisha och Peder, och plötsligt så var båda kala på höger sida, som att dom blivit rakade, och hade varsit stort kött sår rakt in i magen. Uäh. Ja det var en läskig dröm. Och jag fick inte tag på någon veterinärn, men dom mådde jätte btra ändå.. hm. Ja det var skumt.
Ja just de ja, sen drömde jag att "paradis hotell" stefan skickade ett sms till mig, för att min katt peder gick på hans gård. Ännu mer skumt. ee.

Jag tänkte lite på mammas Ex idag, enbart onda tankar kan jag lova. Som alltid. Har är ett sånt enormt svin.
Jag fattar inte vad han har för uppgift här i livet förutom att vara ugly?

Ja om ni bara visste allt han gjort mot oss o våran familj, eller hela släkten kan man kanske säga nu?
så skulle ni känna detsamma. En del vet ju allting han gjort. Skulle vilja berätta för hela världen nästan, så de som han har lyckats manipulera förstår vad han är för slags människa.
En sjuk människa.

Ne, nu vill jag inte ge han mer av min tid. Men kom ihåg, what goes around comes around.

Ska ut med hundarna på en prommis snart, blir nog ingen längre runda nu, är ju fan -14 ute. Men det har slutat blåsa och snöa iaf.

Måste iväg på posten senare, och hämta ut ett paket. Har ju en kofta där som jag beställt på Nelly.se
Älskar kläderna o skorna där.


Ska ju egentligen in till stan och fika med en kompis någon dag i veckan, men jag har rent inte orkar, eller haft tid. Sorry. Det är inte de att jag skiter i det. Promize. Dyker alltid upp någonting.
Och idag är de kallt :s
Sen vil jag hellst färga om mitt hår innan jag lämnar huset för att promenera på stan bland massa folk.
Bestämde mig nämligen för att färga det röd brunt för någon dag sen, meeen.
Det blev typ mer rött. Och det är inte min färg. Jag personligen tycker att jag ser ut som en idiot i det.
Saknar de Mörk bruna.
SÅ mitt hår ska få stå ut med in till färgning i veckan. Hoppa det håller ;)

Visst har jagfått en snyggare blogg förresten? Micaela Har fixat lite. Me like! Puss på dig för det.
Hoppas hon kommer förbi senare idag. Saknar att hänga.
Helt galet att hon snart ska föda, det är liksom, sjukt galet. Jag fattar det inte riktigt.
Har liksom inte ens riktigt fattat att maria har skaffat barn. Det är så skumt, all grown up nu!

Ja ja , jag får väl ta och göra det jag med snart då. Meen jag har ju så många hundar, jag hinner inte :p

Ne ne , nu har jag inte så mycket mer i huvet. Ska dricka kaffe o avnjuta en cigg.
 Hörs.








Jag vet att ni vill....

Eller ne kanske inte, bilden såg liksom såå.. Känns som att man sitter på ett sjabbigt inrökt caffe. Med an massa äldre män som röker cigarr.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0