Cant change me!!!

Idag är det torsdag, och jag är 4 tusen lappar fattigare. Vad fan hände liksom??!
Jag är livs farlig med pengar. Men har ändå inte gjort så mycket ovärt.. faktist.
Tycker inte jag iaf :p
Hade t.ex turen att hitta en jacka på Carlings som kostat 1299:- och var ner sänkt till 299:- , 1000 spänn billigare alltså!! Så jävla värt.. :D
Sen köpte jag en parfym som kostade 551:- Fast de var 40% rea på den ;p
"Escada sentiment", luktar fantastiskt!
Men sen stor handlade jag ju också mat, gick väl på ca 1500 om man räknar med de jag handlade på apoteket.
Och så kläderna jag hämtade ut på posten igår, ca 770:-

Och så handlade jag foder åt Kara o geisha som gick på ca 500:-

Och idag var jag ju hos veterinären med Caisa, vård + medecinen gick på ca 800:- :s
Men nu blir hon frisk iaf.
Jag hade ju prövat byta foder till henne, vilket var en väldigt dum ide. Hon fick en allergisk reaktion på det och fick exem o klåda över hela kroppen och värst i öronen, så det hade utvecklats till öron inflammation :/ Dumma jag. Men nu har jag bytt tillbaka till det gamla fodret, så vi kommer att hålla oss till Doggies lax o ris. Det funkar utmärkt : )


Så, se där.. Inte har jag väl varit allt för slarvig med pengarna mina denna gång =)
Sen så är det ju pengar jag inte riktigt hade räknat med, en extra slant : ) O de får jag slösa på vad jag vill!

Nu ska jag väl göra nå vettigt. Har suttit här för länge, Eller har haft fin besök av Marcela Freja o Maria idag, de var mycket trevligt! :D Hon är såå himla fin Freja. Sötnäsan!
Längtar mer o mer tills mika ploppar ut mitt lilla gudbarn :) Nu är det inte länge kvar! :D
Weu.


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0