-20

Känner att det här kan bli en bra dag. Ni känner igen den känslan va?
Man vaknar på rätt sida helt enkelt.
Min puppy Caisa lät mig tillome få en sov morgon. Behövdes, känner mig utvilad.

Sitter med min kaffe kopp som vanligt, och tittar ut på snön som faller.
Är less på snön nu. Det räcker, vi har ju redan massor.
Och kylan är jag inte heller så nöjd med.
Går ju knappt vara ute, Geisha o Caisa har så känsliga tassar så dom börjar ju frysa direkt och hoppas på tre ben :p Och inte så tät päls, kara klara ju detta väder hur bra som hellst.
Hon älskar att lägga sej i en snö driva  och ligga o hålla koll på gården.. Vilket väder det än är.

Caisa är nu 17 veckor och väger 17,3 kg.
Snart är hon ikapp Geisha som väger 25. Hon kommer att bli en stor flicka.
Måste böja med lite mer seriösare träning nu när hon kommit in i första "trotts" perioden.
Klättarar på rangskalan som det står i en bok jag har, testar både gränser och ledarskap.
Och det har jag ju märkt. Hon kommer nog att bli rätt dominant.
Väntar på att dom ska höra av sig från valp kursen jag ska börja, men känns som att jag kanske måste höra av mig till dom istället. Jo.





Ska iväg till mammas grav idag, och tända ljus. Älskade mamma..

Kommer att göra ett rätt kul inlägg i nästa blogg. Tycker alla borde göra det! : )
Där ni får svar på mycket om mig.
Nu ska jag klä mig varmt o ta tjejerna på en morgon prommis.



See u.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0