Yeah!!

Okej, idag är det nog dax för min älskade Micaela att åka in på bb och sedan kommer hon att få det finaste lilla underverket som någonsin funnits på denna planet, jag tror det .. på riktigt! :)
Pratade med henne nyss, hon är så lugn.. Hur kan man vara lugn?!?!
Hur gör du mikka, du ska föda barn idag? Crazy Crazy. :)

Men det kommer att gå bra, det vet jag, och fort hoppa jag att det kommer att gå också.
Önskar att jag kunde vara där, kanske inte under själva förlosningen , men just innan och efter..
Vill ju så gärna. Men då har jag ju inte vaccinerat mig mot svin influensan så jag får inte komma in på bb, himla dumt just nu.
Nästan så att jag vill åka och göra det nu, bara för att få vara med.
Men, då litar jag ju inte på det där vaccinet, det är nå fuffens med det. Garanterat!
Alla som har tagit det, kommer att bli freaks eller nå? I've got a feeling.. :)

Jag får träffa det lilla underverket sen.
Mitt gud barn.. älskade lilla bebis.
Lycka Om jag är så här lycklig, hur känner då Micaela o Nils? :)
Deras lycka kan nog inte ens beskrivas!!

Ses sen lilla du.






Snart är det sommar!! Eller nästan snart, några månader kvar, inte så många.
Jag är så sjukt less vintern nu, alltså på riktigt less. Jag orkar inte, men blir liksom depp.
Går knappt att vara  ute med hundarna längre stunder när det är så här kallt :/
Idag har vi -23 , drygt.  Hundarna fryser tårna av sig, tillomed kara börjar hoppa på 3 ben. blää!!
Jag är ju rätt bra på att klä mig när jag är ute i kylan, men ansiktet.. fryser ju till bitar. Kanske skulle haft mej en sån där skid mask när jag är ute och går :)

Nae, men på riktigt.. Kom nu sommar. Jag orkar inte längre. Behöver dig nu..
Men finns rätt mycket jag vill ha..o kanske behöver?

Behöver t.ex en resa till Irland,  vill till Irlänsk natur.
Den som tar med mig till Irland, har mitt hjärta för gott. Jag lovar :)
Dröm rese målet för mig.
Tänk er, en liten stuga, mitt i naturen, med bara grönt runt om sig..och vatten , ingen trafik, bara natur.
Helt underbart..  Barta tanken på det gör mej helt ..Ja jag vet inte.
Dit ska jag iaf.. någon dag.





Nu ska jag tvinga med hundarna ut i snön för en snabb prommis.
Sen vänta o vänta o vänta. Längat till att få se mitt lilla gud barn!! :D
See u.




Dagens låt : Florence + The machine - Kiss whit a fist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0