Start me up!

Gooooodmorgon!


Se sådär ja , vilken härlig morgon. Men fick tyvär inte sovmorgonen jag hade hoppats på :/
Men hopas jag kan vara på topp helakvällen ändå!
IKväll blir det ju då Byske med Maria, ska dricka lite vin och gå på stengården för lite live musik.
Kan bli niiiice. Men ja , det återstår ju att se. Men måste ju berätta ,
 att det känns sjukt jobbigt att vara utan Caisa i massor av timmar :/
Jag kommer att vara så orolig.
JOnas ska vara hund vakt, han känner ju mina hundar så bra så, det känns säkrast ;)
Nog vet jag att han kommer att ta väl hand om min lilla Casia,
 men .. Åh så massor av timmar utan henne..
åh!
Ne men det kommer att gå bra! :)

Sitter och käkar en tallrik Soya mjölk med  musli, som vanligt, I love it!


 


Nej nu ska jag nog kanske ta och hoppa in i duschen.. yes!



Seeee u on the flip side!

Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Haha du har problem med att lämna Caisa hemma en kväll, hur ska de gå när du får bebisbarn Sannabanan?=?=)

2010-02-13 @ 12:15:14
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0