Prövar igen..

För några månader sen köpte jag nå förbrännings tabletter som heter 7 Phenyl Stack , som ökar förbränningen och minskar hungern. Men slutade med dom ganska snabbt, eftersom jag fick för mig attj ag blev konstig, vart illa mående, hjärklappning , svimfärdig osv. Men ska ge dom ett till försök nu när jag ska börja träna.
Men kommer då att äta som vanligt, sist jag prövade dem så åt jag ju knappt någonting alls. Så det är väl inte så konstigt att jag fick såna biverkningar då.

Jag vet vad ni tänker, att jag  är störd och att jag verkligen inte behöver dem osv osv.
Och det vet väl jag med jag har absolut inga överflödiga kilon.
Men vill bara se om dom funkar som det utlovas, när jag lix har dem.
Typ två kilo , skulle väl inte skada?
Och när jag har gått ner de två kilona så kommer jag givetvis att lägga ner denna besatthet av att ständigt banta.
Men har ju gjort det nu i  flera år. Vet inte varför. Det är liksom svårt att sluta..
Jag tror de flesta tjejerna har det så här, dom vill ha snygga kroppar, vara perfekta.
Jag vet att jag aldrig kommer att bli perfekt, men jag vill vara nöjd med mig själv.
I somras hade jag gått ner till min mål vikt, men de jag gick ner har smygit sig på mig igen. Inte allt då, men nått kilo. Och det vill jag bli av med.

Tänker ständigt på vad jag stoppar i mig, sjukt ändå. Äter inte pasta , vitt bröd hellst inte ris eller potatis heller och dricker aldrig läsk , saft eller Juice.
Men trycker godis i mängder? Som om att det vore nyttigare? Konstigt tankesätt.
Men nu är det färdigt med godis också. Eller inte helt färdigt men behöver kanske inte trycka godis typ 6 av 7 dagar i veckan :p

Jag behöver verkligen inte gå ner i vikt, utan de jag egentligen behöver är att börja träna.
Och det ska jag ju göra nu. Äntligen.
Ska även dra ner på kaffe drickandet, Så sitter och tvingar i mig grönt teh nu. Eller tvingar o tvingar, men det är ju inte precis lika gott som kaffe.

Ja jag vet inte, jag fjantar på..
Och jag ska sluta fjanta på.
Kroppen mår ju inte bra av detta.
Så, nu ska mitt hälsosamma liv börja! >På riktigt denna gång alltså. Motion , träning och nyttigt ätande.

Ska bli spännande. Men ska försöka klara detta mål som jag sätter upp nu. Ger ju alltid upp så lätt.

Så ja, nu har jag delat med mig av mina tankar för denna dag =)
Eller , ja kanske. Ser väl om jag skriver mer sen.
Ska ut och gå nu, i detta härliga väder? liksom -24 ute. Brr!

Ja jag vet, jag är knäpp. Men låt mig vara det.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0