Ont..

Har en konstig och jobbig huvud värk idag..  Hoppas den går över, är ju toppen väder ute idag!
Men har inte någon tränings verk efter gymmet igår.
Kanske för att jag redan tränat hemma lite under veckan? =)
Jag vet inte, men skönt är det iaf.
Hoppas att Maria kan komma till stan snart så vi kan träna igen!
Annars måste jag ju iväg själv, o det känns jobbigt ;)

Måste köpa ett gym kort, blir ju as dyrt om man ska betala för varje gång man ska dit.
Blir ju dyrare i längden!

Nej nu ska jag nog vila lite, så kanske huvudvärken går över .









                                                                                                          See u.

Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Kom hit o lek med mig nån dag din skrutt!:)

2010-02-07 @ 22:18:09
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0