Onsdag

Ja jag vet , jag är jätte dålig på att uppdatera min blogg , i know.
Och den är alltid så deprimerande, ska sluta med de.
Måste rycka upp mig nu och göra något åt mitt liv! :)

Ska på nå meningslöst möte idag, känns lite drygt.. meen, jag måste väl.
Sen ska jag även försöka fixa in mig på TimeCare grejset så jag får börja jobba igen.
Pratade med chefen på Dammen igår, och hon sa att bara jag fixar in mig där så får jag börja jobba igen.
Sweeeet. Hoppas jag får börja jobba iaf några timmar i månaden så jag slipper KAM projektet.

Är såå lesss!!

För har ju ut rätt bra med pengar från Familjehems grejset.
Så bara några timmar i månaden inom äldrevården skulle göra mycket för mig eller oss, Jag Tobias och Mathias.
Vill ju ha mycket pengar, så jag slipper hålla så hårt i slantarna vi har.
Vill faktist kunna göra något för mina bröder, något kul. Skämma bort dom lite.
Tror dom behöver få bli lite bortskämda! :)

Snart åker ju Tobias iväg till england, i 3 veckor!! Fan vad jag är avis alltså. Påriktigt avis.
Men sjukt glad för hans skull också. Vilken grej att göra alltså.
Fast jag kommer ju att sakna honom, 3 veckor är ganska länge..
Men Mathias är ju kvar hemma iaf :)

Och , ja jag måste ju prata med Cv också, är lite sugen på att börja skola. Tror jag iaf?
Går som i vågor det där.
Ibland känner jag mig pepp, men ibland känns det bara så jobbigt.

Fick lite bilder på mamma av Nina igår, min fina älskade mamma. Hon var så vacker.
Var lite nere igår, det vart liksom så många känslor som kom när jag satte mej ner o kollade på korten.. sen letade jag upp några mer kort..
Men idag känns det bättre. Ska inte deppa ihop. Det hade hon inte velat!

Imorgon får jag pengar, äntligen. Fast det är bara en liten summa, resten kommer på en vecka ungefär.
Och jag har bestämt, att nästa månad ska jag vara ekonomisk. Inte göra något onödigt för pengarns, förutom köpa målarfärg.
Men det är inte onödigt , egentligen.

Och så undrar jag när mikka ska ploppa ut bebis? Hon har ju gått över en vecka nu ju!! Nu måste bebis komma ju.. Jag vill ju träffa h*n :)


Nej nu ska jag ut med hundarna, dom verkar lite smått rastlösa just nu.. Caisa har race i huset.
Hon blir hel konstig ibland, springer framoch tillbaka som en dåre och skäller..o busar med sig sälv?
Yea.

Ses.






En liten Mathias och Tobias :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0