Oh ,my sweet coffe..

Idag är det Onsdag  den 24 februari. Minnas alldeles egna födelsedag! Micaela fick klockan 01.10 i natt en flicka som kommer att heta Minna.
Hon vägde 4210 g och var 56 cm lång. En stor flicka med andra ord. Alldeles underbart fin!!
Längtar till att ha henne i min famn o ge henne en speciell puss i pannan.
Och berätta hur mycket både hon och hennes mamma betyder för mig, och att jag alltid kommer att finnas för henne, alltid!
Det är så häftigt det här, att micaela och Nils har skapat en sån fin tjej.
Jag kunde inte hålla tillbaka tåren imorse när jag såg första bilden på henne. Det är så fint.
Jag känner mej liksom helt, ja jag vet inte.. Wow.

Det är nästan som att jag blivit moster, ja jo, det klänns faktist som det .
Jag och micaela har länge varit bästa vänner, ser henne som min soulmate och syster.
Ja det är underbart. Imogon ska jag få träffa Micaelas flicka, egentligen idg, men då var jag tvungen att jopbba.
Det var ju lite synd, men kan inte tacka nej till jobb när jag jobbar så pass lite som jag gör, tyvär.
Men imorgon, sååå :D Och på fredag ska det shoppas! :) Men Micaela, som du vet så kommer jag inte att shoppa en massa rosa nu bara för att hon är tjej , okej? :) Minna är en tuff brud ju! :)




Anyhow. Caisa har blivit stor, alltså verkligen stor.. Tog kort på hon och jag nyss.. Vad hände liksom?
Nyss rymdes hon i mitt knä och vägde liksom 6 kg?? Nu  väger hon 21.
Och större kommer hon ju att bli. Jepp :)
Dricker min kaffe, som vanligt. You gotta love it.
Ska iväg och jobba kl 16 till 21. Känns, bra ändå.. skönt att ha något att göra.
Jobbade mellan 07 och 12 idag också, har även städat, diskat.. tvättat lite här hemma också.
Har dessutom tänkt hinna ta tjejerna på en prommis innan jag ska tillbaka till jobbet, och laga middag åt min bror.
Oj, blir kanske lite stressigt va? 



Aja, seeU



Dagens låt - Ramones - Im affected


Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Å du vet jag blir ju alldels rörd!:) blir till o me lite gråt i mitt öga när jag läser det du skriver så himla fint:) PUSS!! <3

2010-03-05 @ 01:01:02
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0