I alone.

Sitter och röker en menthol cigg, för att jag har fått för mig att jag kommer att röka mindre då? Taste like shit.

Geisha ligger nedanför stolen och tvättar sina fötter, Kara i hallen och håller koll på ytter dörren, ifall det skulle komma någon inkräktare. Och Caisa har myst ner sig i min säng som är full med kläder, allmänt stökig bara.
Städar köket, hallen, vardagsrummet och toan varje dag, men mitt sov rum hoppar jag ofta över. Orkar liksom inte.. det ser likadant ut dagen efter ändå.

Har tänkt gå ut o gå en långis med Caisa snart, om hon klara kylan .. -20 idag :(
Men tur hon har ett varmt täcke att ha på sig dagar som dessa.
Geisha har ju ett hon också, men av någon anledning så är hon livrädd för det? För, det är klart.. det är ju himla läskigt att ha ett varmt täcke på sig en iskall dag?
Hon är som en liten fjant Geisha, men tror hon är cool.

Var ju på ett möte med KAM projektet igår , sas inget speciellt. Men dom tyckte inte att jag skulle börja plugga?
Dom tycker att jag har nog att ta hand om hemma? Jo, för jag är ju inte less på att sitta hemma hela dagarna?
Nae, men börja jobba har jag då tänkt göra. Längtar verkligen. Saknar äldrevården nu.
Det är inte så som många tror , det är faktist ett jätte mysigt jobb.
Man känner att man gör någon nytta, och hjälper de som bnehöver hjälp.

Jag skulle vilja åka tillbaka till spanien o jobba med hundarna, gud vad jag saknar det.
Bara i någon vecka så skulle jag vara nöjd för ett tag.
Det är en helt otrolig upplevelse..
Att få ha kring 180 hundar runt om sig.. Bo uppe i bergen, promenera med hundar varje morgon..
Och det gör ingenting att man vaknar någon gång mellan 6 - 7 av att hundarna börjat yla / skälla.. det är bara mysigt. 
Och de dagar det regnar, när man är täckt i lera från topp till tå, det har jag inte heller något emot.
Måste dit, snart. Måste spara pengar.
Och hitt anågon som kan ta hand om mina hundar i två veckor?
Det är inte så lätt.
Och skulle jag klara mig utan mina hjärtan i två veckor?
Synd att jag inte har några bilder därifrån, det är väldigt dumt.



En bild från internet där sos Animals håller till. Eller höll till, det har tydligen flyttats nu.








Ne, nu drar jag. Ciao.



 Dagens låt : Everlast - What Its' like.








Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Om du ska åka dit igen, ta då med dig en kamera, jag vill så gärna se hur det ser ut där!:)

2010-02-18 @ 12:10:22
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Ja gissa varför det tog HELA dagen!

2010-02-20 @ 10:31:42
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0