Grå

Despite my best ambitions
I get into the worst situations
But here I am crystal clean
And all my nights are lonely


Nu är det fredag , igen. Tiden går så snabbt, dagarna bara flyger förbi.
Sitter som vanligt under fläkten med kaffe o cigg och min shake.
Vill fara och träna, men måste ha mina pengar innan dess.
Hade hoppats på att dom skulle komma in idag, men. Ne.

Vill ha batterier till min Kamera, så det måste jag köpa idag.
Och jag måste städa, tyckr jag städar hela tiden. Det är den enda nackdelen med att ha 3 hundar, det blir dammigt och hårigt hela tiden + Geishas matrester som flyger över allt efter att hon ätit. Fresh!

Imorgon , ska jag ju till Byske o parta. Weu!? Nja, men det ska bli väldigt kul att festa med Maria, var så länge sen, så det ser jag framemot! :)
Är inte så pepp, men det kommer nog. Ska försöka peppa igång med nå bra Musik, nu lyssnar jag ju bara på deppig musik. Trivs.

Jag känner mig så tom, att jag vet inte vad jag ska skriva om.

Jag skulle behöva få åka bort, o lämna allt för en stund. Men det går ju inte.

Men, vi ses.




Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Jag tycker du ska ta och åka iväg en sväng, varöfr går inte du o maria ut i typ pite nästa gång? lite miljöförändring skulle nog vara bra för dig:)

2010-02-12 @ 14:30:51
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Marcela

får jag inte vara med eller? :/

2010-02-13 @ 08:57:05
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0