fredag, igen.

Osså var det fredag igen. Vad händer i helgen?  Ingen aning faktist.
Kanske ska måla om i mitt sov rum, ska köpa färg iaf. Ska måla det vitt,
jätte vitt.
Blir enklast så. Då kan jag klistra upp min vägg text som jag beställt.

Jag känner mej trött och nyvaken , även fast jag varit uppe i en nästan en timma.
Jag kanske borde sova igen?
Nee, njag hinner inte de. Massa o göra idag.
Ska på nå möte med familje juristen på fonus, ang mammas bo upptäckning.
Eller vet inte vad det handlar om , men jag antar det.
Sen ska jag hinna träna lite förbränning.
Gå ut och gå med hundarna, ta en fika med en kompis.
Handla.
Städa.
Även fast jag säger att jag måste göra allt det här, så kommer jag att sitta här i min nya mysiga pyjamas till klockan blivit för mycket och jag måste stressa!



GodMorgon :)





Mysiga Mornar..




Köpte ännu ett foder till Geisha igår, nu köpte jag ett lax,
och det ska hon tåla. Jag har kört med det förut.
Hon har kunnat äta både anka och lamm tidigare.
Men nu fick hon en massa utslag :/
Så, hoppas hon inte fått problem med lax nu också.
Än så länge har jag lagt ut 1600 på hundmat nu de senaste två veckorna :p
Men det är klart , har man 3 hundar så får man väl räka med det.
Men nästa månad behöver jag nog bara köpa foder åt Caisa,
tror de fodret kara har kommer att räcka länge, och geishas också. Tur :)

Men tur jag har fått en rejäl extra summa denna månad ;)



Nu , ska jag träna. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0