Det är hemskt..

Jobbigt uppvaknande, Caisa rensade peder kattlåda. Det är verkligen äckligt. Hundar är inte alltid så goa ska jag tala om för er.
Trött som ett as är jag , ska jobba i natt, hur fan ska det gå?
Jaja, vi ser väl.. kommer nog vandra runt som en zombie på jobbet i natt :p

Nu ska jag väl snart göra mej lite i ordning för en dag på stan + at jag ska få träffa Micaela och Fina fina Minna!! Så kul!! Men så har jag ju inga batterier i kameran, himla typiskt de då..
Jonbbigt de här, imorgon rullar det in en massa pengar på mitt konto.. och idag har jag -80 kr.. kan inte göra något.

Nae , vi ses .



Det finns verkligen sjuka människor.
Jag kände dig inte Daniel ,
 men vi hade gemensamma vänner.
Det som hände dig är så tragiskt,
sånt som inte ska hända, det får inte hända.
Vila i frid.
Jag tror på paradiset ,
och du nog där nu med så många
 andra som förlorat sin plats här på jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0