Utmaningsdag 1.

Utmaning dag 1.

Idag ska jag skriva om mig själv.

Ja, det är jag ju inte särskillt bra på.

Jag är en konstig tjej som föddes i november 1984. Jag är alltså 26 år gammal nu.
Snart 30. Illa.



Jag är gravid, och väntar mitt första barn :) Jag är inte tillsammans med fadern till barnet.
Så vildingen i magen är en liten Golycka kan man säga! :) Jag är beräknad att föda den 4 mars.
Men eftersom jag vägrar föda naturligt utan har tänkt mig ett planerat kejsarsnitt så
kommer bebisen ut till världen i slutet på februari! LÄNGTAR!!

Stora magen :)

Min bebbe :)


Jag bor i ett hus på Mobacken/degerbyn tillsammans med mina 2 yngre bröder, Tobias 19 och Mathias 16.
Åt Mathias är jag familjehem efter att våran mamma hastigt gick bort 1 november 2008.
Vi kämpar på och försöker leva som en vanlig familj. Vissa dagar är värre än andra.
Men vi trivs bra ihop, hoppas jag då iaf! :)

Mathias och Tobias som små


Sen har vi även 3 galna hundar, Kara en Chow chow på 10 år , Geisha en Shar-pei på 4 år och så Caisa, en sussex Bulldog på 1 år. Den vildaste är så klart den yngsta, hon är också störst och tyngs + klumpigast.
Hon tror nämligen att hon är en liten chihuahua valp, hon förstår inte att hon väger 40 kg! :)


Geisha , Caisa och Kara



Jag älskar min familj, mina hundar mina vänner, naturen och resa! Och självklart min lille vilding i magen!<3



Micaela, Maria lin och Marcela!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0