Utmaning dag 4

Min önskelista.


Det här är jätte svårt för mig, att skriva en önske lista.
Självklart så önskar att alla mina nära o kära ska ha det bra..
Hur mycket man än önskar det , så blir det nog ingen skillnad. Livet har sin gång.
Men det är iaf vad jag önskar mest , att ni mår bra! <3

Och självklart så jag vill jag att min mamma ska komma tillbaka till oss.



Sen till en riktigt önske lista då?

Jag önskar att min älskade rara underbara Geisha kunde få sin fulla syn tillbaka.
Och att kara kunde bli 5 år yngre och pigg o frisk igen.

Jag önskar mig möbler! Massor med nya möbler, till alla rum.
Ja vill kasta allt jag har! Verkligen allt.

En ny stor fin tv vill jag ha.

Önskar att min bebis är frisk och stark när han kommer ut till oss i världen.

Jag vill ha ett körkort

Och en ny mobil.

Thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0