Utmaning dag 3

Mina föräldrar.


Eva-Karin Hedmark och Per Johansson.

Tyvär så har jag förlorat både min mamma och min pappa.

Pappa dog i Januari 1991, han överdoserade tabletter och alkohol.
Han levde ett hårt liv, och när han äntligen bestämt sig för att ta tag i sitt liv en gång för alla så gick han bort.
En vecka senare var det menat att han skulle åka iväg på ett toppen bra behandlingshem.
Jag tänker ofta.. varfööör!? varför varför varför, var du tvungen?
En vecka till bara, då hade du kanske suttit här med ig idag, och snart varit en morfar.
Jag har inte så många minnen av min pappa, jag var bara 7 år när han gick bort. Men alla pratar så gott om han!
Alla säger "Pelle, han var min bästa vän".
Hoppas han har ett bättre liv nu där uppe, och att han mår bra!!

Och Min Underbara mor, hon lämnade oss den 1 november 2008.
Det är fortfarande helt obegribligt. Jag kan inte förstå att jag aldrig mer kommer att få se henne vid liv.
Det går bara inte. Jag saknar henne, fruktansvärt mycket. Hon var detn bästa!!
Mamma fick en hjärnblödning när hon var och hälsade på en vän norröver, när ambulansen kom på plats fanns det inget dom kunde göra. Det kom som en chock. Mamma ska ju alltid finnas tycker man.
Mamma var en väldigt speciell person, hon älskade djur och natur, hon samlade på mycket saker och var otroligt nmorgon trött! :) Jag kommer aldrig att glömma henne sittandes under fläkten , med en cigg i handen o en knasig pyjamas, håret stod åt alla håll.. och när man tittade på henne så små log hon och sa alltid.. "men vad ääär de!! Jag är så trött!! :)" Har ju självklart många andra fina minnen med henne.. men det där sitter verkligen fast.
Älskade underbara mor!!





Min underbara Mor!




Min strulpelle till pappa!


Som alla kan se så har jag ju fått mitt utseende från pappa min! :)
Mörk och kort, pappa var nämligen same.
Så jag är en halv same jag! De ni! :)




Saknar er iaf!! PUSSS!!!

Kommentarer
Postat av: maria

ja de har du!. har inte sett de förut. men på den här bilden ser man att du är jätte lik din pappa :)

2010-12-04 @ 07:00:35
URL: http://mariabystedt.blogg.se/
Postat av: Micaela

Undrar om du kanske fått tattoo beroendet av honom med?:)

2010-12-05 @ 19:23:10
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0