Utmaning 6

Och så har vi då utmaningen 6.
10 saker du inte visste om mig.
Det här är ju otroligt svårt. Vet jag ens 10 saker om mig ?



1. Jag pratar alltid med mina hundar, som om att dom vore människor.
Och det käns som att dom förstår mig bäst.

2. Jag har väldigt kort stubin, och kan bli otroligt arg.

3. Pga min uppväxt så har jag otroligt svårt att lita på människor.
Verkligen jätte svårt, jag tror alltid att någon döljer något för mig.
Och det är nog lika jobbigt för mig som för dom.

4. Jag är jätte jätte rädd för att bli lämnad ensam, att folk ska lessna på mig.

5. Jag är väldigt velig när det kommer till kärleken, har svårt att bli nöjd.
Älskar jakten , men tappar snabbt intresset.

6. När jag var yngre så var jag så blyg att jag knappt vågade prata. Det blir bättre o bättre.
Och nu snackar vi verkligen blyg.

7.  Det finns inget på min kropp som jag hatar så mycket som mina fötter.
Dom ser väl ut som vanliga fötter, men jag hatar dom, och visar dom hellst inte för någon alls.

8. Jag har aldrig haft ett fast jobb. Bara varit sommar eller spring vikarie.

9. Jag längtar efter att skaffa familj.

10. Men jag tror aldrig jag kommer att hitta någon som står ut med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0