Utmaning 2- Min första kärlek.

Det här skulle jag ju egentligen ha sktrivit igår, men istället blev det ett väldigt deprimerande inlägg.


Nu , ska jag ju iaf skriva om min första kärlek.
Och det var ju Joel, utan tvekan. Vi var 15 år och helt galet förälskade!
Det var kärlek.
Vi hade gått i samma klass i 3 år, men kände ändå inte varandra.
Kan ju ha berott på att jag var så blyg så att jag knappt vågade käften och säga hej utan att bli röd som en tomat.

Men saker och ting förändrades, när jag gick nian.
I i mitten av 9an så flyttade jag tillbaka till min mamma i stan, Jag började bli obrydd i skolan , och skolkade mycket. Och började umgås med Micaela :) :p
Hon bodde kvar i Åbyn/Byske och var två år yngre än mig.

Hon hade börjat umgås mycket med Joel och några till killar från ostvik.
Så , ja..Jag började ju umgås med dom också, Sen blev det vi helt enkelt i slutet på 9an! :)
Vi var tillsammans i 1 år ungefär, vi gjorde slut någon gång under tiden men blev tillsammans lika snabbt.

Jag kommer aldrig att glömma det vi haft tillsammans!  Och jag kommer nog aldrig glömma honom helt heller! :)


Här är vi år 2005-06 kankske? När vi bestämde oss för att göra ett försök igen, men kag drog till irland i 2 månader. Och , då blev det annorlunda ..


Men vi är fortfarande bra vänner! :)
Men om det blir vi igen som vi alltid sa, tror jag inte just nu!
Vi är lyckliga på olika håll.
 
Trackback
RSS 2.0