Utmaning 17 , 18 och 19

Nu har jag ju varit så här sämst igen! Men jag har haft på tok fölr mycket annat för mig i helgen än att sitta vid datorn!!  Jag har haft en jätte bra helg faktist..  Verkligen jätte bra. Och jag kan säga att nu mår jag bra! Typ så här bra att jag vill radera allt de dåliga jag skrivit i min blogg, alla deppiga inlägg, eller arga. Jag vill bort med dom. Men jag låter dom vara kvar ;p

Allt känns bra, bättre än vad jag någonsin kunnat tro. Hoppas det håller i sig också!! :) Puss!!

Men nu,  Utmaning 17 till att börja med.

Ett favorit Minne.

Aa, vad svårt! Jag har många fina minnen. Men ett favorit minne måste väl vara jag och Elins tid i spanien!!
Eller alla gånger jag varit där är favorit minnen. Den bästa tiden i mitt liv.
Och det har jag ELin , alla hundar, värmen, landet.. Ja Hela spanien och sos hundräddnings center att tacka för!

Utmaning 18.

Dåliga vanor och laster, jag svär. För mycket,  och det är inte såna små ord som fan och jävlar som kommer ur min mun.
Det är riktigt fula grodor som kommer. Måste sluta med de, men det är svårt, av någon anledning.
Men kan ju inte fortsätta med det nu när jag ska bli mamma? Stor och vuxna, och dom ska inte säga såna fula ord.

Utmaning 19.

Jag som liten.

Huvva jag var en sån rackar unge. En riktig pojkflicka också.
Jag var alltid full i blåmärken o var skitig! Klättrade och föll från alla möjliga höjder.
Min dröm var att bli bergsklättrare. Konstigt nog så har jag aldrig brytit något.
Hag var ungen på ica som la mig ner och slog huvudet i golvet om och om igen när jag inte fick som jag ville.
Steg upp på nätterna och bakade, eller bara lekte med allt som fanns i kyl o skafferi, eller kastade mjöl över hela huset och över katterna och hundarna.
Sprang till grannarna o tjatade till mig fika o sa att jag aldrig fick mat hemma ;)

Innan jag flyttade till familjehemmet i Åbyn så lekte jag bara med pojkar,
favoriter var batman och turtles, dockor o flicksaker var lame.
Min första docka ägde jag nog och brydde mig om efter jag flyttat till familjehemmet.
Då blev jag lite mer flickig utav mig, men inte fullt ut!! ;)

Hoppas inte mitt barn blir som jag var ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0