Söndag.


Idag är det 3e advent!  Inte länge kvar till julafton nu.. vilket ger mig lite ångest.
Julklappar... åh.. så svårt:(


Vi satt tillsammans o käkade middag idag hela familjen Hedmark, Jag ,Tobias och Mathias. Det händer inte ofta!:)
Men det var trevligt , så jag tror det är något vi ska fortsätta med , söndags middag! :)

Annars så har jag väl inte gjort så mycket i helgen, varit med Jonas : )
Vi har gått en sväng på stan , käkat middag o sett film!
Jag är så glad över att jag har honom i mitt liv.
Utan honom så fungerar jag inte som jag ska, och mår bara dåligt.
Det tog ett tag , och en del misstag innan jag förstod hur mycket jag behöver honom, eller vi behöver nog varandra!
Du är bäst helt enkelt!:)




Nu ska jag plugga... inte pepp. Vill mest sova.

Ses.





Kommentarer
Postat av: Liz

Som vänner eller mer ??

2010-12-13 @ 09:58:02
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0