Rostig kärlek.

Ligger i min säng o deppar, har legat vaken sen kl 8, buhu.
Nej vad jag är less på det här.
Vad förväntade jag mig?
Allt är ju mitt eget fel och ändå så ligger ja här och tycker synd om mig själv. Snacka om att vara löjlig.
Jag har ju själv satt mig i denna sits.

Nu ska jag ligga kvar här ett tag, pressa ut de sista tårarna så jag slipper dom på ett tag,
sen stiga upp och ta mig i kragen! Nu räcker det.

The damage is done.




"I don't hate you for not loving me anymore, i understand you,
But I hate myself for letting you go and then realizing that I still love you."



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet hur det känns, man vet inte vad man har förän man har förlorat det.

Hemskt jobbigt!

2010-12-06 @ 19:17:47
URL: http://hannahholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0