Idag..

Vet jag inte riktigt hur jag mår, helt ärligt.
Jag har konstiga känslor. Känner mig osäker och lite rädd.
Jag känner mig lite ensam och lite jobbig.
Ni vet hur det kan vara!
Man kan ju inte vara på topp varje dag.

Och en sak som jag nog börjat inse mer och mer är att det kan inte bli som det en gång varit.
Det är borta. Det som en gång fanns där har förstörts av lögner och svek.
Och även om vi bygger upp något nytt, så äör jag rädd att det aldrig blir bra, så som det en gång var.
Och det är verkligen tråkigt, påriktigt jätte tråkigt.  Blir lite ledsen när jag tänker så.

Men jag vet inte.. det är bara tankar, jag har kanske fel.
Ibland känner jag som att.. whats the point?









I tried to help you once
Against my own advice
I saw you going down
But you never realized
That you're drowning in the water
So I offered you my hand
Compassions in my nature
Tonight is our last stand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0