Du om någon ..

Nu är julen över!! Äntligen :)
Ne men nog är det mysigt med jul, jag hade en jätte fin jul igår med Tobias och Per.
Men det är klart, det är ju inte som förr.
Men jag fick massa fina julklappar, och jag är nöjd med alltihop!!! Tack! :)


Kanske ju äldre man blir, ju mindre julkänsla får man? Men det sägs ju att när man fått barn , så kommer känslan tillbaka.O Och det är v'äl för att man vill göra det så speciellt som möjligt för barnen.
Jag vill ju fortfarande att det ska vara speciellt för mina bröder, men dom har ju blivit ganska stora nu..:)
Så det är svårt de där..;) men snart har jag ju min egna lille prins o fira jul med! :)
Då kommer kanske känslan tillbaka.


Igår somnade jag och Jonas kring 11-12 tiden och sov fram till 12 idag. Så nu är vi utvilade!
Iaf jag , men Jonas har hunnit somna 3 gånger i soffan sen dess, så han verkar inte riktigt utvilad, eller så är han kanske på G att bli sjuk? :-/

Vi ska iväg o kolla in rean nu, köpa en fet tv o andra elektronik prylar.
Eller, nej, jag är ju fattigare än en uteliggare så det bir inget sånt.


PUSS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0