Volbeat.

Idag fastnade mina öron för något nytt, nämligen Volbeat!
You gotta love em.





"Counting all the assholes in the room
Well I´m definitely not alone, well I´m not alone.
You´re a lier, you´re a cheater, you´re fool.
Well that´s just like me, yoohoo and I know you too.

Mr. Perfect don´t exist my little friend.

And I tell you it again, and I do it again,
Counting all the assholes in the room, Well I´m
definitely not alone, well I´m not alone.

Look deep into yourself before you blame all others
for betrayal, for betrayal
I promise, so easy to say, and easy you failed,
and you do it again"






Volbeat - Still counting.
Volbeat - I only wanna be with you.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Det var mig en bra låt det där!!:)



Sv: Ja men eller hur!! Jag fattar inte hur det kan få gå till på det där viset.

Sen det nästan värsta av allt är att dom flesta som ser sånt där tänker på det i början, sen glömms det bort och dom återgår till att äta grisar som levt sådär utan dåligt samvete.

2010-08-14 @ 13:21:03
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Det var mig en bra låt det där!!:)



Sv: Ja men eller hur!! Jag fattar inte hur det kan få gå till på det där viset.

Sen det nästan värsta av allt är att dom flesta som ser sånt där tänker på det i början, sen glömms det bort och dom återgår till att äta grisar som levt sådär utan dåligt samvete.

2010-08-14 @ 13:21:06
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0