TRÖTT!!!

Fy fan , jag är så fakking trött. Har suttit o gäspat hela morgonen och tänkt på kaffe o cigg.
Men vad har jag fått? Jo, en halv banan. Det är vad jag får nöjja mig med.
Fattig tid på månaden? EEjo. Längtar så sukt mycket till på Fredag, den 27de, löning. = Stor handla!

Nu ska jag försöka städa lite. Får ju främmande idag , sen kommer nog Mathias hem från sin pappa idag :)



"You and me, let’s
steal a car, let’s
rob a bank, let’s
travel far, let’s
wear these shirts my grandpa used to wear
And then I’ll be happy, I swear

I’ll point the gun, you’ll
keep the engine running,
I’ll be running to you.
You’ll be saying: darling our haircuts aside
we are just like Bonnie and Clyde"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0